Kan virksomhedens sælgerne …

Skabe den nødvendige pipeline, aflevere objektive forcasts og kontinuerligt levere de forventede resultater

Positionere virksomheden hos de rigtige beslutningstagere 

Identificere vigtige kundeforhold som kan afgøre salgs

Sikre ordre og en tilfredskunde, få gentagne ordre og referencer fra kunden

Sikre adgang til nye forretningsmuligheder hod eksisterende kunder

Minimere usikkerheden ved kold canvas /første møde

Få bevægelse i fastlåste ordre beslutninger

Undgå at tage ordre der ikke er gode

Identificere en mulig ordre med de 4 købs influenter som findes i ethvert salgsforløb

Undgå at salg bliver saboteret af en person der har andre ønsker

Genkende signaler der kan bringe salg i fare

Undgå perioder uden salg ved at sikre god prioritering af indsatserne i markedet og hos kunder

Forstå og følg omsætnings udvikling og sandlynlighed i salgstragten

Anvende organisationes resurcer i innovativt samarbejde med kunder