DIGITALISERINGS STRATEGIEN SKAL HAVE DET RIGTIGE AFSÆT FOR AT GIVE OPTIMAL EFFEKT.
Digitaliseringen tager udgangspunkt i forretningen.
Den forretningsmæssige digitalisering
- Hvordan digitalisering kan anvendes til at skabe nye forretning (e.g. innovation), størrere effektivitet, laverer omkostninger, bedre stakeholder relationer, bedre organisatorisk dynamik og samarbejde etc.
- Her udføres konkrete digitaliserings assessments – dvs. hvor er virksomheden objektivt, hvad er mulig og hvordan kan en operationel farbar implementering se ud ?
Proces & automatisering digitalisering – Industry 4.0
- DATA driver effekten i Industry 4.0
- Cost-Benefit & Konkurrencemæssig effekt giver ROI perspektiv for prioritering
Den praktiske implementering
- Oversætte prioriteter, opgaver og processer til praktisk løsnings design og implementering
- Organisations kompetence og kultur
Ny teknologi vil give nye forretnings muligheder og udfordringer
- Indsigt i de muligheder der kan være relevante for virksomheden over hele værdikæden
- Hvad er effekten af de mulige tiltag der udsættes ?
- Digitalisering giver fortsat energi til transformation om nye muligheder